Algemene voorwaarden

  • Klanten/cursisten zijn in ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor het uitvoeren van de aanbevelingen en adviezen
  • De klanten van Be Happy zijn zelf verantwoordelijk voor het onderhouden van de trainingen voor hun hond en is in ten alle tijden voor eigen risico
  •  Wanneer u zich in een ‘’gevaarlijke’’ situatie bevindt, vragen wij dit niet zelf op te lossen maar de hulp van een gedragsdeskundige in te schakelen.
  • Be Happy doet aanbevelingen voor het vinden van de juiste wijze van samenwerking met uw hond, het aanpassen aan veranderde levensomstandigheden en het corrigeren van wangedrag.
  • Be Happy kan niet aansprakelijk worden gesteld voor incidenten met betrekking tot begeleiding, aanbevelingen of adviezen van uw hond.
  • Klanten van Hondenschool Boom en Be happy hebben een eigen verantwoordelijkheid en trainen in ten alle tijden voor eigen risico.
  • In dergelijke situatie word er advies gegeven voor individuele training en begeleiding te coachen.
  • Be Happy geef zowel aan honden en mensen, met gedragsproblematiek als zonder, gedragsproblematiek, coaching adviezen en begeleiding
  • Bij annulering binnen 1 week voor de dag van het geplande consult of workshop wordt 50% van het totaalbedrag in rekening gebracht.
  • Bij annulering binnen 48 uur  voor de dag van het consult of workshop of bij het niet op komen dagen op de afspraak wordt 85% van het totaal bedrag in rekening gebracht.
  • Voor het aanmelden van workshops, cursus of workshops zal schriftelijk voor moeten worden aangemeld en gaat u akkoord met de algemene voorwaarden.
  • Er word op een respect volle manier met de collega’s van Be Happy omgegaan, bij ongepast of ongewenst gedrag heeft Be Happy het recht om ten alle tijden de consult, workshop of samenwerking te stoppen. U ontvangt dan GEEN geld terug.
  • De klanten en cursisten van Be Happy gaan er mee akkoord dat zijn/haar gegevens in ons digitale systeem worden vaste gelegd voor administratieve en informatieve doeleinden.
  • Foto’s en namen kunnen op sociaal media worden weergeven, tenzij u hier een schriftelijk verzoek voor indient, dit niet te doen.
  • Wanneer u wegens onmacht een afspraak moet afzeggen, dit zo spoedig mogelijk schriftelijk te melden. Be Happy maakt de beslissing of dit een legitieme reden is.
  • Be Happy gaat er van uit dat u met een respectvolle manier met uw hond om gaat. Wanneer dit niet van toepassing is, zal Be Happy hier actie op ondernemen.
  • Be Happy mag u als klant weigeren
  • Be Happy staat er voor in voor het onderhouden van zijn capaciteiten, deskundigheid en kennis om de training, coaching en adviezen in goede kwaliteit uit te voeren.
  • U brengt Be Happy op de hoogte wanneer uw hond kampt met, allergieën, overdraagbare ziektes, ziektes, gezondheidsklachten en of lichamelijke- of geestelijke klachten.